.

Czy płatność mobilna Visa Mobile zagrozi BLIK

płatność mobilna Visa Mobile

 

Visa Mobile to nowa forma realizowania płatności przy transakcjach internetowych. Metoda wdrażana przez amerykańską spółkę Visa pozwala na szybsze, a przy tym równie bezpieczne zakupy online. 

 

Dynamiczny rozwój e-commerce potwierdzają statystyki. W obszarze płatności w internecie ta dynamika jest szczególnie widoczna. Niewątpliwie przyczyniła się też do tego najpopularniejsza obecnie forma płatności w sieci jaką jest BLIK. W II kwartale 2021 roku liczna transakcji online za pomocą BLIK osiągnęła poziom 12,5 mln, to jest o 66% więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.

BLIK jest uważany za najwygodniejszy sposób realizacji zakupów internetowych. Przy pomocy aplikacji mobilnej banku generowany jest kod, który następnie wystarczy podać przy potwierdzeniu kwoty przelewu i transakcja jest natychmiast realizowana.

Jest to znacznie wygodniejsza forma niż dokonywanie zakupu przy pomocy karty kredytowej, gdyż nie trzeba żmudnego wklepywania wszystkich danych karty. Nie dziwi więc fakt, że w obszarze płatności BLIK już dawno prześcignął fizyczne karty płatnicze - pisaliśmy o tym w dziele News portalu eKup.

Wydawcy kart płatniczych nie zasypiają jednak gruszek w popiele. Amerykański gigant Visa wdraża system, który eliminuje konieczność podawania danych z karty. Visa Mobile to nowoczesna metoda płacenia za zakupy w sieci numerem telefonu.

visa mobile nest bank

Czy to nowatorskie rozwiązanie może zagrozić niezwykle popularnemu BLIKowi? Zdecydowanie tak, gdyż usługa Visa Mobile w przeciwieństwie do BLIK, będą miały status transakcji kartowych, czyli będą bezpieczniejsze (mniejszy odsetek transakcji odrzuconych i oszukańczych), a do tego klient będzie miał prawo do skorzystania z chargeback (w przypadku niezrealizowania lub niekompletnych transakcji).

Płatność numerem telefonu w usłudze Visa Mobile będzie zintegrowana z aplikacją mobilną banku. Amerykańska spółka Visa zaprosiła do współpracy Nest Bank, który jako pierwszy będzie oferował nową formę płatności na początku wybranym klientom, a po zakończeniu testów Visa Mobile zostanie udostępniona wszystkim klientom banku.

 

Polska jest pierwszym krajem na świecie, w którym wdrożono Visa Mobile

 

Realizowanie płatności przy pomocy tej nowej funkcjonalności jest intuicyjne i do złudzenia przypomina BLIKa. Oczywiście jednorazowo, na samym początku trzeba uaktywnić tę funkcjonalność w aplikacji mobilnej banku, co jest rzeczą oczywistą dla użytkowników e-commerce w komórce.

Dzięki temu podczas dokonywania zakupu w sklepie internetowym będzie można wybrać metodę płatności Visa Mobile, podać swój numer telefonu i zatwierdzić płatność hasłem mobilnym. Według Nest Bank płatność może zająć nie więcej niż 20 sekund.

Płatność numerem telefonu to niezwykle atrakcyjna usługa, która dodatkowo wpłynie na i tak dynamicznie rozwijający się rynek e-commerce. Visa dostrzegła rosnącą popularność zakupów w internecie i zdecydowanie chce w tym biznesie partycypować.

x

Zgłoś Sklep

* pola wymagane

  • Wystąpił problem z Twoim zgłoszeniem!
1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora portalu ekup.pl, celem realizacji oferowanych usług jak równieżw celach marketingowych.
2. Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
3. Zapoznałem(-am) się z regulaminem w zakresie przetwarzania danych osobowych, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.

Kontakt z Ekup

Wszelkie pytania i uwagi prosimy przesyłać do Biura Obsługi Klienta na adres e-mail: ekup@ekup.pl

Formularz

Kliknij ikonę obok i wypełnij pola obowiązkowe, a następnie kliknikj "Wyślij"
x

Formularz

* pola wymagane

  • Wystąpił problem z Twoim zgłoszeniem!

Dziękujemy za Twoją wiadomość!

1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora portalu ekup.pl, celem realizacji oferowanych usług jak równieżw celach marketingowych.
2. Podaję dane osobowe dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
3. Zapoznałem(-am) się z regulaminem w zakresie przetwarzania danych osobowych, w tym z informacją o celu i sposobach przetwarzania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i prawie ich poprawiania.