Polska grupa CCC, która jest właścicielem takich marek jak CCC, e-obuwie, Gino Rossi i DeeZee otwiera w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej nowy sklep HalfPrice. Obuwniczy gigant widzi szansę na rozwój w handlu odzieżą i akcesoriami.
To kolejny z działających już sklepów na terenie Polski, które wznowiły sprzedaż po okresie lockdownu. Placówki HalfPrice działają już w Galerii Północnej w Warszawie, we Wrocławiu, Zabrzu, Opolu, Kielcach, Olsztynie, Szczecinie i Bielsku Białej.
Halfprice proponuje nie tylko atrakcyjne, konkurencyjne ceny wyprzedażowe, ale także szeroki asortyment artykułów. W ofercie znajdziemy obuwie, odzież, galanterię i przedmioty wyposażenia domu wielu znanych marek. Klientów przyciągną na pewno niższe ceny artykułów, których obniżki mogą sięgać nawet do 80%.
Pomysł polega na przeniesieniu do kanału stacjonarnego, popularnej w sprzedaży online idei oferowania produktów znanych marek po okazyjnych cenach. Dodatkowo, gigant obuwniczy stawia na dywersyfikację oferty i uniezależnienie się od popytu wyłącznie na obuwie.
HalfPrice przywita pierwszych zaproszonych gości na uroczystej prezentacji 15 czerwca, a w kolejnych dniach sklep zostanie otwarty dla szerokiej klienteli. To niewątpliwie konkurencja dla funkcjonujących sklepów TK Maxx, marki wywodzącej się ze Stanów Zjednoczonych.
To nie koniec zamierzonych przedsięwzięć Grupy CCC, gdyż do końca roku planowane jest otwarcie 60 nowych punktów marki HalfPrice w kolejnych miastach w Polsce. Dodatkowo dla klientów dokonujących zakupów w sieci, już jesienią zostanie uruchomiony sklep internetowy. Ten zabieg znacząco poszerzy grono odbiorców i wyróżni go na tle konkurencji.
Jak podają „Wiadomości Handlowe”, zaledwie w maju, tuż po uruchomieniu sprzedaży sieć HalfPrice osiągnęła 10 mln sprzedaży, a to dobra prognoza dla przyszłości tej marki.